Akciós munka eladó a készlet erejéig!
Életünk egyik legmeghatározóbb tényezője az élmény lett. Élményeket veszünk és adunk el. Nem szappant, hanem selymességet, nem autót, hanem a biztonságot vagy épp száguldást, nem cukorkát, hanem frissességet veszünk. Mi a helyzet a munkával?
Ízelítő az Üzlet & Pszichológia aktuális számában elérhető cikkből:
Ha a munkánkra gondolunk, még mindig nem élmények jutnak az eszünkbe, és a munkaerő-piaci folyamatok sem élmény centrikusan tekintenek a munkára.
Miért van ez? Talán azért, mert nem jutott eszünkbe eddig a munkára úgy gondolni, mint valamire, ami élményt ad? Pedig eljött az ideje, hogy eladjuk a munka élményét.
A munka mint termék
A munkamarketing elgondolás alapvető célja az, hogy a munkából terméket csináljon. Piaca a munkaerőpiac, fogyasztója a munkavállaló. A cél a munka, mint termék eladása az értékes munkavállalóknak. Ahhoz, hogy a munka eladható termékké válhasson, a munkának is szubjektív posztmodern élménnyé kell válnia. A munkamarketing tehát arra keresi a választ, hogy hogyan lehet a munkát vonzó élményként eladni, milyen összetevői vannak ennek, és hogyan lehet vágyat ébreszteni iránta a munkavállalóban.
A cikk folytatása itt érhető el!
Szerző: Földi Miklós
A cikk teljes terjedelemben olvasható az Üzlet & Pszichológia aktuális lapszámban, amit online is megvásárolhatunk.
OLVASS BELE AZ AKTUÁLIS MAGAZINBA IDE KATTINTVA!
Az aktuális lap megvásárlása és előfizetési lehetőségek:
online lapszámvásárlás >>
nyomtatott lapszámvásárlás >>
online előfizetés >>
nyomtatott előfizetés >>
JÁTÉK!
Akár előfizetést is nyerhetsz a magazinra! Részletek a JÁTÉK menüpontban
Érdemes megnézni a cikk alatti híreket is!
• Személyiség teszt fákkal! Te milyen vagy?
• Bárki lehet népszerű a Facebookon! Megmutatjuk hogyan! - VIDEÓ ITT!
• Te mit tennél ha a liftben egy gyilkosság szemtanúja volnál?